Pages

Friday, December 24, 2010

TAHUN BARU?

Salam semua.. harap semua berada dalam keadaan sihat sejahtera. Beberapa hari lagi kita akan akan melangkah tahun baru 2011. Semua peristiwa yang berlaku pada tahun 2010 akan ku semat dalam hati sebagai kenangan dan sejarah hidupku. Alhamdulillah tahun 2010 nie banyak pengalaman pahit manis dan aku sangat menghargai pengalaman-pengalaman tersebut kerana pengalaman inilah yang menjadikan aku sebagai seorang dan insan yang berguna. Aku juga semakin matang dalam membuat sesuatu perkara. Aku sangat menghargai kawan-kawanku saat susah dan senang.. Mereka betul-betul menyayangiku dan aku sangat bertuah kerana mempunyai kawan rapat yang sangat memahami diriku. Aku sangat sayang-sayang mereka.. MY BE-PU I LOVE U!! U R MY BFF.. Tidak dapat ku tulis nama-nama mereka disini kerana biarlah aku menyimpan di hatiku.. hehehe~ Tak lupa juga aku ingin mengucapkan tahniah sepupuku yang mendapat full a`s dalam pmr.. hebatla.. nnt kakngah blanja makan ok?? heehe. Tahun 2010 ni juga ada sebahagian kawan yang sudah membina masjid. Aku berharap mereka bahagia dunia dan akhirat. Amin




Tahun 2011, tahun terakhir aku menjadi guru pelatih dan aku pasti akan merindui kawan-kawanku nanti.. Orang kata seronok belajar berbanding bekerja. Kalo waktu belajar stress dengan exam dan assigment tapi kalau bekerja stress dengan macam-macam. Macam mane pun, kite buat sesuatu kerja mesti dengan ikhlas, InsyaAllah semua akan jadi seronok. Owh ya.. Borang posting pun x siap lagi isi, sebenarnya aku ingat aku nak posting kat Pahang je.. Ramai orang suh aku berhijrah ke negeri lain coz dapat banyak pengalaman dan rasa keseronokan berada di negeri orang. Bagi aku dekat mana-mana pun sama je.... Aku berserah je.. yang penting aku dapat kerja.. hehe seronok dapat pegang duit sendiri.. owh ya Saniah kerja mesti ikhlas, jangan jadi guru 25 hb.. x berkat.. hehe :) InsyaAllah aku akan cuba menjadi seorang guru yang baik dan bertanggungjawab..


Waktu cuti ni, aku banyak mengahabiskan masa dengan duduk di rumah, jalan-jalan dengan famili, practise bawa kete walaupun lesen da ambil 4 tahun yang lepas, layan drama korea dan tulis blog. Sekarang ni aku sedang menulis blog sambil dengar lagu OST Secret Garden.. woo.. feeling habis.. hehe~ love this song n da story.. AWESOME!! entahla knape aku minat sangat dengan cerita korea, mungkin sebab citer diorang x bosan.. Aku layan je.. Antara semua cter aku tengok aku suka cter Secret Garden dan My Girlfriend is Gumiho.. highly recommend!! ;) njoy da drama.. Stay happy always and have wonderful days.. ;) 


SECRET GARDEN.. BEST DRAMA YOSH!!




Hyun Bin and Ha Ji Won current drama “Secret Garden” is a big hit! Not just with me but many other people. The fantasy story of body switching is never to old to me.
“The drama tells the story of Kim Joo Won (Hyun Bin), a seemingly perfect man yet with certain arrogance and childishness in him, and Gil Ra Im (Ha Ji Won), a stunt woman whose beauty and body are the object of envy of top actresses. One day they went deep into the mountains and entered a strange house. A strange grandmother offered them chocolate to eat. The next day they found themselves changing bodies.”


She`s pretty 





0 comments:

Post a Comment