Pages

Wednesday, December 22, 2010

Lalalalalalala.. happy mood: alhamdulillah (',)

Salam semua.. lame x update blog nie.. selalunya aku akan update blog setiap hari bler time cuti yang panjang dan  x taw nak wat pe... first of all, aku rase hepi sangat coz bnyk perkare yang berlaku sepanjang cuti nie.. alhamdulillah.. mak selamat smpi setelah bercuti di Bandung.. aku?? aku x g Bandung coz kene jaga rumah.. hehe bagi can kat mak.. thnx sgt buat mak coz bnyk beli buah tangan dr sane.. kakngah suke sngt 3 kain pasang n beg import dr Bandung. InsyaAllah kalo panjang umur kter g satu family pulak.. baru bes.. hehehe.. yang kedua aku da dpt lesen penuh bw kete walaupown da amek lesen 4 thn yg dulu.. rase gian pulak nk bw kete,.. (ni khas tok org yg baru rase nk bw kete).. actually aku ni x mahir lagi tp berani pulak.. cam ni td aku g bandar coz nk ambil gambar pasport utk posting, sambil2 menunggu tue aku wat la facial.. Lepas wat facial, aigooo hujan bukan maen lebatnye.. Dalam hati boleyh ke aku bawa kete coz aku nie junior lg dlm bab2 bw kete.. pulak dah aku sorang pulak.. Aku gagahkan juga bw kete hingga selamat sampai ke rumah.. Alhamdulillah selamat sampai kat umah.. hehe.. heppy sgt waktu tue.. confiden mst ada dalam diri.. ;) Tahun depan last aku menjadi guru pelatih.. hope aku akan menjadi guru yang disayangi n dihormati nanti.. i want to be an outstanding teacher.. ingat nak further stdy lepas sah jawatan.. wish me luck.. aku akan cube wat yang terbaek.. keluargaku banyak da berkorban demi aku n adik beradik yang lain.. Minggu lepas , aku lawat abg teh kat UPNM.. alhamdulillah dia dalam keadaan yang shat.. hope u will be a good doctor.. InsyaAllah.. Thank U Allah.. Aku sangat2 bersyukur dengan nikmat yang kurniaanMU.. aku juga berharap akan menjadi orang yang lebih baik dari sebelumnya.. amin.. 


p/s: sori ayat tunggang langgang..hee



Gambar semasa melawat abang teh ku... :)










0 comments:

Post a Comment