Pages

Thursday, December 16, 2010

Subhanallah

Salam kawan-kawan.. sepanjang cuti sem nie saya banyak habiskan masa di rumah dan hobi yang wajib saya lakukan ialah buat blog dan berkongsi ilmu dengan rakan-rakan. Dengan ini, saya dapat mengisi masa dengan baik dan tidak membosankan. Selalunya saya akan men`update blog nie pada waktu pagi dan malam. Banyak info-info yang berguna yang boleh dikongsi bersama. Sebelum saya menunjukkan gambar-gambar yang membuktikan kekuasaan Allah Yang Maha Esa, saya nak beritahu tadi kecoh pasal result exam dah kuar.. saya begitu semangat dan bila buka laman web IPGTAA dan akhirnya saya LULUS dalam ex
am tue.. dalam website tue just bagitaw lulus atau gagal.. Walauapapun, saya tetap bersyukur kepada ilahi. Tahun depan tahun last menjadi guru pelatih dan akan menjadi guru sebenar dalam mendidik anak-anak bangsa. Borang posting dan semua berkaitan posting belum saya siapkan lagi. Saya akan cuba siapkan sebelum praktikum 3 bulan. Tahun depan mesti kehidupanku sebagai guru pelatih agak sibuk.. Saya suka kehidupan yang agak sibuk sebab saya tidak perlu memikirkan perkara-perkara yang remeh dan saya akan stop dari tengok citer korea. Ada kawan ajak pergi Korea nanti.. hahaha jadi kene kumpul duit dari sekarang.. ( cukup ke duit nak pergi ke korea tue) i will miss my be-pu.. lepas graduate mesti kita bawa haluan masing-masingkan.. tapi our friendship never end. InsyaAllah ..eh.. da banyak saya mengarut kat page nie. Sebenarnya saya ingin berkongsi kekuasaan Tuhan yang ada di muka bumi ini.. : Mari kita lihat dan memikirkan kekuasaan Tuhan yang wujud di muka bumi supaya manusia berfikir:

POKOK 


POKOK DI GERMAN


ALLAH



POKOK SUJUD


SUBHANALLAH


POKOK MENYERUPAI HAIWAN


POKOK MENYERUPAI SESEORANG YANG SEDANG MENARI 


P/S: Alam dijadikan Allah sebagai bukti kewujudan dan kebesaranNYa...tetapi berapa ramai manusia yang memikirkan akan hal ini?

0 comments:

Post a Comment