Pages

Saturday, January 15, 2011

~ Jumpa kawan lama (",)

Hari nie saya balik Temerloh lagi.. rasanya tiap-tiap minggu saya balik.. Kali nie saya balik sebab nak jumpe kawan-kawan lame.. Damn miss them so much!! Macam biasa saya jumpe my bff sejak tingkatan 1 sampailah sekarang.. hehe. Pada masa yang sama saya jumpa Divann, rakan sekolah rendah dan juga menengah..Kitaorang memang rapatlah..hahaha..  Dulu sangat-sangat berisi dan sekarang da kurus macam pelakon hindustan.. hehe :)).. lama x jumpe.. So kitaorang banyak abehkan masa dengan borak-borak dan bertukar cerita. Divan! thanx belanja kat white coffee tadi.. nanti kalao ad mase terluang kite jumpe lagi.. Setahun lagi abeh belaja then boleyh jadi doktor terus.. hehe.. Fiza, i miss u damn much.. walaupown sekejap je tapi banyak cerita kita kongsi. Fiza ok x nia drive td???? hope kalo ok nia nk bawa kerete kalau praktikum nanti.. hehe.. hope abang yat bagi pinjam kereta untuk mase 3 bulan nie... ;)) .. stay happy always~~


SWEET MEMORY.. ;))
FIZA, ME, DIVAN


FIZA AND ME


ME!! haha~

0 comments:

Post a Comment