Pages

Thursday, January 6, 2011

Aku sakit..

Salam semua.. ari nie aku just nak bgtaw yang aku sakit.. suhu dalamanku semakin meningkat.. batukku x kebah2 lagi.. Ini mungkin suasanan yang sejuk melanda kuala lipis.. huhu .Aku duk tingkat empat macam duduk dibawah takat beku pulak. Kenapakah?? lembik betol aku semasa tahun baru tetapi aku gagahkan juga untuk menjadi kuat. Hope kesihatanku bertambah baik.. Ini mungkin Allah sayangkan aku coz nak buangkan dosa-dosa kecil. X elok mengeluh.. Aku terima dengan ikhlas ;).. balik rumah sok aku nak makan aloe vera. Aku x yakin sangat dengan ubat-ubat hospital nie.. biarlah sihat sendiri.. hehehe... (sebenarnya degil kot).. Ptg td layan cerita magika memang bez dan lawak.... doakan aku cepat sembuh...Jap lagi nak telan ubat batuk pas2 tidr ngan nyenyak tanpa batuk2.. hehehe  SANIAH AJA2 FIGHTING.. yosh!

0 comments:

Post a Comment