Pages

Friday, January 21, 2011

Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar hari nie... ;)

wa.. sekarang da pukul 12.20 malam.. baru saya terpikir nak tidur awal malam nie coz penat sgt ptg td after kuliah terus cari rumah kat Jerantut td. Alhamdulillah saya da dapt umah sewa di Taman Inderapura.. terima kasih banyak-banyak kepada pensyarah-pensyarah yang sanggup menolong kami mencari umah sewa di daerah Jerantut. Jasa kalian amat saya hargai. Saya juga amat-amat berterima kasih kepada Biha dan Suha kerana menumpangkan kami ke rumah sewa.. Saya berasa sangat seronok kerana kawasan perumahan yang akan kami tinggal selama 3 bulan terletak di kawasan yang strategik. Ada Taman, pusat beli-belah, kedai-kedai makan dan yang paling penting kami boleh berjogging di sekitar taman tersebut. wa.. makin fitla ktaorang.. yang paling bes, saya dibenarkan bawa kete.. hehehe syiok abes.. hope sy akan bawa kete ngan berhati-hati..x leyh kalut!!!..seronoknya.. macam da keje pooolak.. hee ~~ alhamdulillah.... ;).. da pukul 12.30 tengah malam.. saya tidur dulu dan  berharap mimpi indah2 malam nie... insyaAllah ;))..

0 comments:

Post a Comment