Pages

Thursday, May 19, 2011

ExAM FeVeR..

Exam???.. exam??... exam...???
cakap pasal exam mmg semua org x suke lagi2 orang yang mcm aku yg suke stdy last minit nie... haish..
tp ape gune kalo x exam kann?? at least kter taw kemampuan kter..ok .. ko..

Ha..ha..ha.,
SeLalunye kalo time exam nie msti ad tajuk2 yg diberi penekanan..
ye la .. lagi2 orang macam aku nie... bace yang diberi penekanan je la...
Tengok3... Ya Allah memang terkankangla td melihat soalan yang x de satu pown yang masuk..
Aku bukan mainlah stdy yang tajuk tue..
Padan muke ko Saniah ..Tue la yakin sangat.. tengok2 tarak satu pown soalan yang kuar lagi3 bahagian esei ..

Ape lagi aku nie bab-bab menggoreng ayat memang no 1.. tp x taw la betol ke x..
Naseb baek la aku x serabut perot td...
boleyh relax lgi.. cool saniah...tulis je ap yang ko ingat .. muntahkan semua!! haha.. memang aku muntahkan segala isi perot note2 yang ada kat kepala otak nie...
Rase x sabar nk taw reslt exam nie...

Yup !! 1 paper lagi.. go..go...go...!!!
Aja-aja fighting3!!
p/s; pkir nak balik rumah n nak tgk Nur Kasih... (feveret nie ngee~)
Sorry ayat tunggang terbalik memang aku sorang je yang faham........... XD

0 comments:

Post a Comment